OLIVIA

Hjälp mig!!

Publicerad 2014-05-03 17:06:00 i Allmänt,

Hej på er!!
Har en viktig fråga till er!!
Jag har funderat länge på att flytta över min blogg på nattstad.se. Är så himla trött på blogg.se för det är så jäkla svårt att byta designen och headern nu när allt har ändrats. Sedan känns det som om jag skulle bli mycket mer motiverad att blogga om jag skulle ha en finare design.
 
Men nu är det så här att jag gillar blogg.se också och jag har haft min blogg här nu ett tag och trivs med mycket men som sagt inte degsinen och kodmallarna. Det här låter väldigt töntigt också men ibland tycker jag att nattstad kan låta lite B men det är ju verkligen inte så........ÅÅÅÅÅHH får panik, snälla hjälp mig nu!!
 
Ska jag byta blogg portal till nattstad.se eller ska jag stanna kvar här på blogg.se??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en spontan och glad tjej på 16 härliga år här på jorden. Jag bor i en ort 17 minuter från Götet. Jag älskar att lyssna på musik, umgås med när & kära och fotografera! Jag är Olivia. Detta här är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela