OLIVIA

Den 3 maj

Publicerad 2014-05-03 15:39:55 i Allmänt,

Nu har tre dagar i maj börjat och jag måste säga som alla andra "Shit va tiden går fort". Känns som om det var igår den första snön kom singlande ner från himlen, haha!
Det är så himla underbart med vår. Jag bara älskar när knopparna på träden börjar slå ut, när man kan börja plocka fram ljusare kläder och när solisarna alltid ligger redo i handväskan. Fantastiiiiskt!
 
Här kommer några bilder som jag har fotat hemma hos mormor & morfar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en spontan och glad tjej på 16 härliga år här på jorden. Jag bor i en ort 17 minuter från Götet. Jag älskar att lyssna på musik, umgås med när & kära och fotografera! Jag är Olivia. Detta här är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela