OLIVIA

Snapshots från min vecka

Publicerad 2014-03-08 11:23:25 i Allmänt,

I söndags hade jag en riktig myskväll med min pingla! Vi gick på en pw och sedan gjorde lite smarrig middag. 

I onsdags gick jag och Tilda till centrum på rasten och jag testade lite vårnytt, visst är jag fräsch?! 
I torsdags var det dags för oss att "jobba" på FN- rollspelen som samhälls 2:orna håller i. Här ser ni två riktigt snygga säkerhetsvakter! 
Vi tittade såklart på rollspelet också! 
Igår hade jag och T studiedag och mamma var ledig så vi bestämde oss för att sova ut, göra en smarrig frukost och åka till Freeport. Fyndade faktiskt lite där, vilket var riktigt kul!! 
Denna bild har ni redan sett men, fy fasiken vilken god avslutning vi fick på dagen!!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en spontan och glad tjej på 16 härliga år här på jorden. Jag bor i en ort 17 minuter från Götet. Jag älskar att lyssna på musik, umgås med när & kära och fotografera! Jag är Olivia. Detta här är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela