OLIVIA

Äntligen!

Publicerad 2014-03-12 16:01:00 i Allmänt,

Klarblå himmel, varma solstrålar, ljumna vindar och massa fågelkvitter. Det och lite till har denna underbara tisdag den 12 mars 2014 bjudit på. Åh jag tror nästan att våren är en av det bästa årstiderna. I alla fall i mina ögon.
Håller ni med?  
Just nu i denna stund sitter jag i köket med altandörrarna öppna och bara andas in alla vår lukt och njuter av alla kvitter. Så som jag har längtat efter detta!
 
 
Ingen rast och ingen ro för imorgon väntar ett äckligt ekonomiprov som jag verkligen måste plugga till... Tråkigt! Trodde faktiskt nästan att jag skulle slippa ekonomiprov om jag valde att gå samhäll på gymnasiet. Icke sa Nicke. 
 
Men jag ska faktiskt inte klaga för idag hade jag turen att ha världens bästa pappi som fixade en Håkan Hellström biljett till mig! Åh fy fasiken vad jag längtar!!!!!!!!!!!  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en spontan och glad tjej på 16 härliga år här på jorden. Jag bor i en ort 17 minuter från Götet. Jag älskar att lyssna på musik, umgås med när & kära och fotografera! Jag är Olivia. Detta här är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela