OLIVIA

Uppdatering!!

Publicerad 2014-04-26 21:51:09 i Allmänt,

Hej på er! Allt bra?
Jag vet... Jag vet! Min uppdatering suger. Men jag har inte haft så mycket inspiration nu det senaste... Aja ska bättra mig! Har faktiskt tagit en del vårkort som ska redigera och som ni sedan ska få se :) 

Idag åkte jag och resten av familjen till Danmark. En del av mammas släkt är där ifrån och nu var det dags för konfirmation för min syssling. Eftersom vi inte träffas speciellt ofta så ska det bli trevligt att se alla igen. 

Jag tog aldrig med mig min kamera hit, men har tagit en del kort med min mobil, enjoy! 

Vi stannade på laxbutiken och åt lunch. Åh så gott! 
Där sålde de min nya favvo dricka! Fruktansvärt god asså :) 
Vi körde över bron och närmade oss målet, haha! 
Jag och T egopixade lite. 
Efter middagen hos min mammas morbror med mormor, morfar och familjen myste jag och syster till det med glass och jordgubbar. 


Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2014-04-26 22:36:29

gott :D

Postat av: Helen

Publicerad 2014-04-27 21:48:25

Bra blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en spontan och glad tjej på 16 härliga år här på jorden. Jag bor i en ort 17 minuter från Götet. Jag älskar att lyssna på musik, umgås med när & kära och fotografera! Jag är Olivia. Detta här är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela